اسکرول بار

 
كارك
چیزی كه شروع نشده هرگز به پایان نخواهد رسید
درباره وبلاگ


محفلی برای كارآفرینان و صاحبان كسب و كارهای كوچك SBA, ایده پردازی و خلاقیت, تكنولوژی فكر, سبك زندگی

مدیر وبلاگ : احمدرضا علی بخشی
نظرسنجی
لطفا نظرتان را در مورد میزان رضایت و سودمندی محتوای وبلاگ بیان فرمایید.








آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
 



در این وبلاگ
در كل اینترنت
 
تماس با ما
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
افزایش بازدید
 
در تلگرام منتظر شما هستیم
عضویت در کانال تلگرام کارک

بازاریابی محتوا، روش نوین بازاریابی اینترنتی

امروزه به راحتی قبل نمی‌توان مخاطبان را با تبلیغات تلویزیونی و مطبوعاتی جذب کرد: چرا که با داشتن DVR ، به راحتی تبلیغات تلویزیونی را رد می‌کنند و غالبأ هم تبلیغات مجله‌ها را نادیده می‌گیرند. البته با گسترش روز‌افزون جست‌ و‌ جو‌های اینترنتی، دیگر کسب اطلاعات درباره هر مطلبی، بدون نیاز به بنر‌ها و پوستر‌ها آسان هم شده‌است. 
کارک بازاریابی محتوا، روش نوین بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محتوا، راه برون رفت از این مسأله برای بازاریابانی است که به خوبی متوجه این تغییر روند توجه مخاطب شده‌اند.

بازاریابی محتوا در واقع به کارگیری یک استراتژی برای خلق محتوای مناسب، ارزشمند و سازگار به صورت منظم است که با هدف جذب مخاطب و تبدیل وی به مشتری انجام‌ می‌شود.

اساسأ این نوع بازاریابی، هنر برقراری ارتباطی بی‌وقفه با مردم، بدون فروش محصول به ایشان است. در این روش به جای هدایت محصول یا خدمات، تنها اطلاعات در اختیار مشتری قرار‌ می‌گیرد. هسته‌ی اصلی این بازاریابی حول این فرض شکل‌ گرفته که اگر به صورت منظم، اطلاعاتی ارزشمند در اختیار مخاطبان قرار‌ گیرد، در نهایت، آن‌ها قدردانی خود را با خرید محصول و وفاداری به آن، نشان‌ خواهند‌ داد.

شاید بتوان استفاده گسترده شرکت‌های بزرگ بازاریابی، چون P&G, Microsoft, Cisco Systems و John Deere  را از بازاریابی محتوا، نشانی از صحت این فرض در‌ نظر‌ گرفت. البته این استراتژی به وفور توسط کسب‌ و‌ کار‌های کوچک‌تر هم مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد.
شاید سوال شود که چه تفاوتی بین تحویل اطلاعات در بازاریابی محتوا و حجم هر‌ روزه آوار اطلاعاتی است که تبلیغات بر سر مخاطب می‌ریزند؟ پاسخ در تمایز باریک بازاریابی محتوا از بازاریابی “فله ای” است: بازاریابی محتوا فقط اطلاعاتی “مناسب و ارزشمند” در اختیار مخاطب قرار‌ می‌دهد; بازاریابی محتوای خوب، مخاطب را به توقف، خواندن، فکر‌کردن و در نهایت، عمل کردن، وا‌می‌دارد.

بازاریابی بدون محتوای خوب، غیرممکن است.

در واقع در انواع بازاریابی، داشتن ته رنگی از بازاریابی محتوا ضروری است. برای مثال، در بازاریابی در شبکه‌ های‌ اجتماعی، لازم است که بازاریابی محتوا بر استراتژی شبکه های اجتماعی، مقدم باشد. در بازاریابی به کمک سئو، داشتن محتوایی با کیفیت، شرطی اساسی برای بهبود رتبه‌ی کسب‌ و‌ کار در جست‌ و‌ جوی گوگل است. یا استراتژی‌های موفق روابط عمومی، بر دغدغه‌های خوانندگان مانور می‌دهند و نه الزامأ بر ارایه اطلاعاتی در مورد کسب‌ و‌ کار خودشاناز طرفی، شرط موفقیت در استراتژی بازاریابی پرداخت به ازای کلیک هم، داشتن محتوایی قوی و مرتبط است.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
دوشنبه 30 مرداد 1396
احمدرضا علی بخشی


 
 
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic