تبلیغات
كارك - مطالب تیر 1396 ::: محفلی برای كارآفرینان و صاحبان كسب و كارهای كوچك

اسکرول بار

 
كارك
چیزی كه شروع نشده هرگز به پایان نخواهد رسید
درباره وبلاگ


محفلی برای كارآفرینان و صاحبان كسب و كارهای كوچك SBA, ایده پردازی و خلاقیت, تكنولوژی فكر, سبك زندگی

مدیر وبلاگ : احمدرضا علی بخشی
نظرسنجی
لطفا نظرتان را در مورد میزان رضایت و سودمندی محتوای وبلاگ بیان فرمایید.








آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
 



در این وبلاگ
در كل اینترنت
 
تماس با ما
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
افزایش بازدید
 
در تلگرام منتظر شما هستیم
عضویت در کانال تلگرام کارک

9 گام برای نوشتن نقشه راه تجارت الکترونیک

کارک اینفوگرافی 9 گام برای نوشتن نقشه راه تجارت الکترونیک




نوع مطلب : اینفوگرافی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
شنبه 31 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی
کارک سخنرانی تد کامرون هرولد

کامرون هرولد می گوید کودکی که از مدرسه دلزده شده، در کلاس ها مردود می شود، با هم کلاسی هایش در تضاد است: این کودک شاید کارآفرین باشد. او در کنفرانس TEDxEdmonton از سرپرستی و آموزشی صحبت می کند که به شکوفا شدن کارآفرینان بالقوه-چه در کودکی و چه در بزرگسالی- کمک می کند.






نوع مطلب : سخنرانی های TED، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 30 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی
کارک جملات انگیزشی #1




نوع مطلب : عکس نوشته ها، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 30 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی

آموزش کارآفرینی به کودکان، راهی برای برون رفت از معضل بیکاری

کارک آموزش کارآفرینی به کودکان

هر پدر و مادری آرزوی آینده ای روشن برای فرزندان خود دارد. به همین دلیل از هیچ کوششی برای موفقیت فرزندانشان فروگذار نیستند. حتی بسیاری از خانواده ها از هزینه های ضروری دیگر می زنند تا بتوانند خرج تحصیل فرزندان را تامین نمایند. والدین سعی می کنند در حد توان و در مواردی حتی فراتر از توان خود(!) از بهترین مدارس غیرانتفاعی و بهترین معلمان خصوصی برای پیشرفت تحصیلی فرزندان کمک بگیرند. در این راستا در سالهای پایانی دبیرستان نوبت به آموزشگاهها و کلاسهای کنکور می رسد، تا فرزندان را برای شرکت و پیروزی در ماراتن کنکور آماده نمایند. هدف از این ماراتن طاقت فرسا کسب رتبه مناسب برای قبولی در یک رشته نان و آبدار و بالاخره به دست آوردن شرایط لازم برای استخدام در یک سازمان دولتی و یا خصوصی آبرومند است.

این سناریوی تکراری در دو سه دهه گذشته کم و بیش پایان خوشی داشته و والدین هم از تلاش خود برای موفقیت فرزندانشان راضی و خشنود بوده اند. ولی در سالهای اخیر با تغییراتی که در ماهیت کسب و کارها رخ داده، این داستان به سرانجام دلخواه ختم نمی شود. دیگر مثل سابق مدرک تحصیلی دوای درد بیکاری نیست. به طوری که اکنون فارغ التحصیلان دانشگاهی سهم بزرگی از بیکاران کشور را به خود اختصاص داده اند!

البته با مطالعه سیر تحولات بازار کار کشورهای غربی، پیش بینی این روند در ایران غیرممکن نبود. در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا سالهاست که شرایط تغییر پیدا کرده و خانواده ها را بر آن داشته که از ابتدا فرزندانی مستقل بار بیاورند تا در زمان ورود به بازار کار مشکلی نداشته باشند. در کشور آمریکا وقتی جوانان تحصیلات خود را به اتمام می رسانند، عملا از نظر مالی مستقل بوده و خود موظف به تامین نیازهایشان هستند. ولی در ایران بسیاری از جوانان حتی پس از ازدواج نیز وابسته به والدین خود هستند و به طور کامل مستقل نیستند.

همان گونه که «کامرون هرولد» در سخنرانیش با عنوان «کودکان را کارآفرین بار بیاوریم» که در تد ایراد نموده، می گوید: ما به جای این که به کودکانمان ماهی گیری یاد دهیم و تمام زندگی آنها را تضمین کنیم، به آنها ماهی می‌دهیم! اگر ما کودکانی را که استعداد کارآفرینی دارند، پیدا کنیم و سعی کنیم این مهارت را در آنها شکوفا کرده و آنها را برای کارآفرین شدن تعلیم دهیم، بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

این نسخه می تواند در ایران نیز راه حل مشکل بیکاری جوانان باشد، به شرط آن که از دوران کودکی به فکر آموزش اصولی و منطبق با شریط جامعه به فرزندانمان باشیم.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 30 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی

افزایش فروش با تبلیغات اینترنتی

آیا افزایش فروش با تبلیغات اینترنتی ارتباطی دارد؟

یکی از سوالات که در ذهن صاحبان کسب و کار اینترنتی وجود دارد این است.

آیا واقعا افزایش فروش با تبلیغات اینترنتی در ارتباط است؟

برای پاسخ به این سوال پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را مطالعه بفرمایید.

اولین تبلیغات آنلاین بنری در سال ۱۹۹۴ توسط مجله wired بود که بنر های کمپانی AT&T را در وبسایت خود به نمایش گذاشت‌. از سال ۱۹۹۴ تا به امروز تبلیغات آنلاین پیشرفت چشمگیری داشته و سرمایه گذاری در آن، در سال ۲۰۱۴ به ۹۷هزار میلیون دلار رسیده است. در سالهای اخیر، اکثر برند‌های دنیا بخشی از بودجه تبلیغاتی خودشان را به تبلیغات آنلاین اختصاص داده‌اند.

کارک مرجع کسب و کارهای کوچک SBA

افزایش فروش با تبلیغات اینترنتی

تأثیر مستقیم تبلیغ اینترنتی بر فروش، نسبت به سایر کانال‌های تبلیغاتی

کاربران اینترنت معتقدند که تبلیغات آنلاین نقشی کلیدی را در عملیات خرید محصول ایفا می‌کند. مرکز IFOP فرانسه یک بررسی آماری روی سیستم تبلیغاتی مایکروسافت داشته است و تأثیر مستقیم تبلیغات آنلاین بر فروش را مورد مطالعه قرار داده است. در نتایج این تحقیقات مشخص گردیده که از هر ۴ نفر، ۳ نفر معتقدند که تبلیغات آنلاین اطلاعات جزئی بیشتری نسبت به دیگر رسانه‌ها در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

کارک مرجع کسب و کارهای کوچک SBA

گستردگی مخاطبان

ضریب نفوذ اینترنت در ایران، در سال ۹۳ در حدود % ۴۸٫۱۳ (۳۶ میلیون نفر) بوده است. همچنین تعداد کاربرانی که هر روز از اینترنت استفاده می کنند، بالغ بر ۱۳ میلیون نفر می باشد. با استفاده از تبلیغات آنلاین با کمترین هزینه می توانید به سرعت به بازار هدف خود دست یابید.

کارک مرجع کسب و کارهای کوچک SBA

بر اساس آمار جهانی، میزان بازگشت سرمایه تبلیغات آنلاین در کوتاه مدت از سایر رسانه‌ها بیشتر است

کارک مرجع کسب و کارهای کوچک SBA

با ترکیب تبلیغات آنلاین با سایر رسانه‌ها، نرخ بازگشت سرمایه کمپین تبلیغات خود را افزایش دهید.

کارک مرجع کسب و کارهای کوچک SBA

اثر بخشی

یکی از مهمترین ویژگی‌های تبلیغات آنلاین قابلیت اندازه‌گیری آن است . شما در هیچ روش تبلیغاتی دیگری نمی‌توانید آمار دقیق افرادی که تبلیغ شما را مشاهده کرده‌اند و از آن مهم‌تر تعداد افرادی که به آن تبلیغ پاسخ داده‌اند را اندازه گیری کنید. از مهمترین چالش های تبلیغات غیرآنلاین در ایران، این است که در سایر روشهای تبلیغاتی توانایی اندازه‌گیری اثربخشی کمپین تبلیغاتی امکان‌پذیر نیست. در تبلیغات آنلاین می‌توانید کمپین تبلیغاتی خود را هدفمند طراحی کنید. می‌توانید تعیین کنید که کمپین شما در چه موضوع‌هایی و یا در چه استانهایی نمایش داده شود. تبلیغات اینترنتی اثربخش، به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات و آمار دقیقی از کمپین تبلیغاتی خود مانند تعداد نمایش، تعداد کلیک، گستردگی مخاطب براساس موقعیت جغرافیایی و یا زمانی را در اختیار داشته باشد. پس از نمایش آگهی‌ها نیز، می‌توانید کاربرانی که بر روی آگهی شما کلیک کرده‌اند را به صفحه فرود (Landing Page) خود هدایت کرده و از کاربران اطلاعات شخصی‌شان را دریافت کنید. با این کار شما پروفایل افرادی که به محصولات شما علاقه‌ مند هستند را به دست خواهید آورد.

کارک مرجع کسب و کارهای کوچک SBA

پروفایل علاقه‌مندان

لیستی از پروفایل علاقه‌مندان محصول شما چه نتایجی را برای شما به همراه خواهد داشت؟

درحال حاضر داشتن یک بانک اطلاعاتی از افراد علاقه‌مند به محصول، در تمام کسب و کارهای دنیا یکی از دستاورد‌های کلیدی کمپین تبلیغاتی است. با استفاده از یک بانک اطلاعاتی از علاقمندان، شما می‌توانید یک ارتباط مداوم با آنان داشته باشید. به بازار‌های جدید وارد شوید، محصولی متناسب با درخواست مشتریان خود تولید کنید و در مورد محصولات جدید خود به مشتریان آموزش دهید.

کارک مرجع کسب و کارهای کوچک SBA

کشف بازارهای جدید

یکی از دغدغه‌های کسب و کارهای ایران ، انجام عملیات تحقیق در بازار با کمترین درصد خطاست. پرسش‌نامه‌های آنلاین و یا اجرای همزمان کمپین‌های تست محصول، از بهترین روش‌های تحقیق در بازار با استفاده از ابزار های تبلیغات آنلاین می‌باشد.

کارک مرجع کسب و کارهای کوچک SBA

ارتباط مداوم با مشتری

(Relationship Marketing)  

یکی از مهمترین اصول اساسی بازاریابی حفظ رابطه با مشتریان با استفاده از ابزارهای مختلف است که منجر به رضایت مشتری و در نتیجه وفاداری به برند می‌گردد. وقتی برند شما در ذهن مشتری جایگاه بالایی پیدا کند، عمل تکرار فروش اتفاق می‌افتد و منجر به سود بیشتر برای شرکت شما خواهد شد.

کارک مرجع کسب و کارهای کوچک SBA

  آموزش مشتریان

  (Customer Training)

یکی از بهترین روش ها برای ایجاد احساس علاقه به برند، افزایش آگاهی مشتریان نسبت به محصولات و نحوه استفاده از آن ها است. شما می توانید پیش از ورود یک محصول جدید در بازار، با استفاده از ابزار ایمیل اتومیشن (Email Automation) به علاقمندان خود، آموزش هایی را در مورد محصول جدید و نحوه استفاده از آن بدهید. این امر سبب اعتماد و علاقه آن ها به محصول شما شده و شما را به عنوان رهبر بازار معرفی میکند و در نهایت تاثیر مثبتی در فروش دارد.

کارک مرجع کسب و کارهای کوچک SBA

با تجزیه و تحلیل ورود تکنولوژی های نوین در ایران خواهیم دید که نسبت به سایر کشورها نتایج مشابه است البته با کمی تاخیر. پس می توان نتیجه گرفت برای اینترنت و تبلیغات آنلاین نیز همین اتفاق افتاده و خواهد افتاد.
بر اساس گزارشات موسسات تبلیغاتی بین سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۲ استفاده از اینترنت در جهان بیش از ۵۳۰ درصد رشد داشته؛ جالب است بدانید این رشد برای کشورهای خاورمیانه تقریبا ۴ برابر میانگین رشد جهانی یعنی ۲۲۴۵ درصد بوده است .
در حال حاضر ایران رتبه نخست را برای بیشترین تعداد کاربران در خاورمیانه و رتبه چهاردهم جهان را برای بیشترین تعداد کاربران نسبت به جمعیت را داراست.
رشد تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی از سرعت بسیار بیشتری برخوردار بوده به عبارتی مسیری که تبلیغات تلویزیون در طول ۱۳ سال طی کرده در اینترنت با گذشت تنها ۴ سال سپری گشته.
در سال ۲۰۱۴ هزینه تبلیغات اینترنتی  ۵.۳ % افزایش یافته که در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ این نرخ به ۵.۸ % افزایش پیدا خواهد کرد. این در مقایسه با رشد ۳.۶ درصدی در سال ۲۰۱۳ می باشد.همان قدر که تبلیغات اینترنتی رشد می کند، تبلیغات رسانه های چاپی در حال محو شدن هستند.
شبکه تبلیغات همراه و همسو با این تکنولوژی های نوین و در جهت ارتقای دانش تبلیغات اینترنتی در ایران قدم بر می دارد. از این رو سعی دارد تا با کمک به مخاطبان و مشتریان خود، برای اجرای تبلیغات موثرتر، نتیجه تحقیقات و دانش خود در این زمینه را در قالب این مطلب در اختیار عموم قرار دهد
.


برگرفته از سایت بهترین ایده 





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
چهارشنبه 28 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی
کارک سخنرانی تد کاترین اسپید
چه می شد اگر پس از مرگ به جای آن که اجسادمان مومیایی و به خاک سپرده شوند یا به خاکستر تبدیل گردند، از آن ها برای رویاندن دوباره حیات استفاده می شد؟ به کاترینا اسپید بپیوندید و سخنرانیش پیرامون «دوباره زنده شدن» - سیستمی که از فرآیند تجزیه طبیعی برای تبدیل اجساد ما به خاک حیات بخش استفاده می کند تا هم زمین و هم انسان از دست رفته را گرامی بداریم.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 27 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی

10 کلید یک کسب و کار موفق 
کارک 10 کلید یک کسب و کار موفق





نوع مطلب : اینفوگرافی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 27 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی
کارک سخن بزرگان درک بک




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 27 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی

10شعار کسب و کار برندهای مشهور

استفاده‌ی درست و مناسب از پیام تبلیغاتی و شعار کسب و کار در تبلیغات برندها می‌تواند مثل یک واژه‌ی جادویی به محبوبیت و شهرت هرچه بیشتر آنان کمک کند.

در این نوشتار از ۱۰ شعار کسب و کار برندهای مشهور جهان برای شما می‌گوییم. با ما همراه باشید.

کارک شعار کسب و کار برندهای مشهور

۱. سونی    SONY

پیام make.believe با برقراری ارتباطی یکپارچه با مخاطبان، قصد دارد چهره ای واحد از نقش سونی را به جهانیان معرفی کند. این امر به برجسته تر شدن برند سونی منجر شده و جادوی سونی را در دل مردم برمی انگیزاند. این شعار نمادی از روح برند سونی محسوب می شود و دلالت دارد بر قدرت خلاقیت ، توان تحقق بخشیدن ایده ها و به واقعیت تبدیل کردن هر آنچه به ذهن خطور می کند.

 

۲. آی بی ام   IBM

یكی از قدیمی‌ترین شركت‌های تولید كننده كامپیوترهای شخصی كه یكی از قدیمی‌ترین شعارهای تبلیغاتی در این زمینه را هم دارد.سال ۱۹۱۴ بود كه IBM اولین شعار تبیلغاتی خود را با عنوان «بیندیش» (Think) ارائه كرد. بعد از آن اما این شركت سعی كرده با استفاده از واژه كلیدی «راه‌حل» در تبلیغاتش توجه كاربران بیشتری را جلب كند. «راه‌حل‌هایی برای مشكلات یك سیاره كوچك»(Sdutions for a small planet) و «راه‌حل‌هایی برای تجارت الكترونیك» (e-business solutions) شعار‌های تبلیغاتی دیگر این شركت در دهه ۲۰۰۰ بودند.

 

۳. دل   Dell

شركت آمریكایی Dell كه در سال‌های اخیر در زمینه تولید و عرضه كامپیوتر‌های شخصی و به خصوص لپ‌تاپ توانسته به جایگاه خوبی در بازار جهانی برسد، شعارهای مختلفی را برای تبلیغ محصولات خود انتخاب كرده است. «به راحتی D«Dell » (Easy as Dell)l)، «صرفا تو» (Purely uou) و «این تنها یك معامله نیست، یك Dell است» (It s not jast a deal , Its s a Dell) جزو پرطرفدارترین شعارهای تبلیغاتی این شركت در سال‌های اخیر هستند.

 

۴. اچ پی  HP

ثروتمند‌ترین شركت فعال در زمینه IT در سرتاسر دنیا كه محصولات باكیفیتی را هم در این زمینه به بازار عرضه كرده است، این روزها با عبارت «اختراع كنید» (Invent) شناخته می‌شود. این شركت علاوه بر این در گذشته از شعار «كامپیوتر دوباره شخصی می‌شود» (The Camputer is personal again) هم برای تبلیغات محصولاتش استفاده می‌كرد.

 

۵. اینتل  Intel

بزرگ‌ترین تولیدكننده پردازنده‌های رسانا و نیمه‌رسانای دنیا با دو شعار «درون I«Intel (Intel inside)e و «جلوتر از دیگران حركت كنید» (Leap ahead) شناخته می‌شود.

 

۶.  اپل   Apple

«متفاوت بیندیش» (Think different) یكی از قدیمی‌ترین شعارهای تبلیغاتی محبوب‌ترین شركت كامپیوتری Apple در میان كاربران است كه در حقیقت پایه و اساس تولیدات این شركت هم قرار گرفت. این شركت برای سیستم عامل تولیدی‌اش شعار «قدرت مكینتاش است» (Power is Macintosh) و «برای آیندگان» (For the rest of us) را برای كامپیوترهای شخصی‌اش ارائه كرد. Apple دو شعار «هزار آهنگ در جیب شما» (S1000Songs in your Pocket) و «پنج هزار آهنگ در دستتان» ( S5000Songs in your hard) را برای فروشگاه اینترنتی iTunes خود معرفی كرد.

 

۷. مایکروسافت   Microsoft

غول نرم‌افزاری جهان در دهه ۱۹۹۰ شعار «امروز می‌خواهی به كجا بروی؟» (where do you want to go today?y) و «استعداد شما، علاقه‌ما» Our Passion ) و Your Potential)l را در دهه ۲۰۰۰ به عنوان شعار تبلیغاتی خود انتخاب كرد.  ایــــن شــــركت امـــا جمله «با پروانه بهتر است» (It’s better with butter fly) را برای تبلیغات خدمات اینترنتی MSN8 خود ارائه كرد.

 

۸. ای او ال   AOL

شركت عرضه‌كننده خدمات اینترنتی America online یا AOL در دهه ۲۰۰۰ با دو شعار «اینترنت بهتری می‌خواهید؟ شما به America online تعلق دارید. (Want a better internet? You belong at America online) و «بسیار آسان برای استفاده، تعجب نكنید این شماره یك است» (So easy use, no wonder it’s number1) به عرصه تبلیغات وارد شد.

 

۹. ای بی   eBay

بزرگ‌ترین سایت حراج اینترنتی دنیا هم دو جمله «هر آنچه وجود دارد را در ebay به دست می‌آورید». (whatever it is, you get it on ebay) و «بخرید، بفروشید، به آن عشق بورزید». (Buy it. Sell it. Love it) را به عنوان شعار کسب و کار خود انتخاب كرده است.

 

۱۰. یوتیوب   You Tube

پرطرفدارترین وب‌سایت به اشتراك‌گذاری فیلم دنیا كه سال گذشته توسط موتور جست‌وجوی google خریداری شد. با جمله «خودتان را پخش كنید» (Broadcast your self) در میان كاربران سراسر دنیا به شهرت رسیده است.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
دوشنبه 26 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی

کارک سخنرانی تد آدام آتلر

صفحه‌نمایش‌ها و دستگا‌هایمان با ما چه می‌کنند؟ آدام آتلر روانشناس مدت زمانی را که صفحه‌نمایش‌ها از ما می‌دزدند، بدون اینکه حتی متوجه شویم را بررسی می‌کند. او با ما دلایلی را که آن همه ساعت زل زدن به تلفن هوشمند باعث ناراحتی‌مان می‌شود به اشتراک می‌گذارد -- و اینکه چه کاری در اینباره می‌توانیم انجام دهیم.






نوع مطلب : سخنرانی های TED، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
یکشنبه 25 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی

اینفوگرافیک زیر که بر اساس گزارش بانک جهانی در سال ۲۰۱۴ طراحی شده است مراحل راه اندازی یک کسب و کار در ایران را نمایش می‌دهد.

کارک مراحل راه اندازی کسب و کار در ایران 2014





نوع مطلب : اینفوگرافی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
یکشنبه 25 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی

25 فرمان موفقیت در کارآفرینی 

کارک:25 فرمان موفقیت در کارآفرینی




نوع مطلب : اینفوگرافی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 23 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی

افراد مشهور و ثروتمند کنونی که روزگاری در داخل خودروهای خود زندگی می کردند


به موقع است که عبارت بعد از هر سختی آسانی است را به کار ببریم. گاهی اوقات آن سختی می تواند زندگی کردن در داخل ماشین به جای یک خانه گرم، نرم و راحت باشد. می تواند طوفان پیش از شهرت باشد. می تواند شانسی کوچک در میان حوادث تلخ و دشوار زندگی باشد.

در ادامه این نوشته به بررسی ۷ داستان از زندگی افراد مشهور و ثروتمند کنونی خواهیم پرداخت  که در زمانی در ماشینهای خود زندگی می کردند و حتی توانایی مالی برای اجاره کردن جای کوچکی را نیز نداشتند. این افراد که وجود برخی از آنها در این فهرست از جمله «جیم کری» و «هیلاری سوانک» موجبات تعجب شما را بر خواهند انگیخت، بسیاری از ایده های بازیگری خود را در میان آن دشواری ها یافته اند.
این فهرست و خلاصه ای از اتفاقاتی که در پس هر کدام وجود دارد را با هم مرور می کنیم:

 

«کریس پرت» ستاره «پارک ژواسیک» زمانی در Maui هاوایی و در ماشین خود روزگار سپری می کرد.

کارک کریس پرت


وی در نقش دوست داشتنی  Andy Dwyer در مجموعه Parks and Recreation تا نقش Owen Grady در مجموعه «پارک ژوراسیک» ظاهر شد. اما این تنها مسیری نبود که این هنرپیشه در زندگی اش طی کرد.

در سن ۱۹ سالگی، به پیشنهاد یکی از دوستانش به Maui هاوایی رفت و در ونی جا خوش کرد و نوعی از یک زندگی مستقل را برای خود رقم زد. «پرت» از تجربه خود در این مورد می گوید: “ساعت کمی کار می کردیم و در حدود ۱۵ تا ۲۰ ساعت در هفته را با ماهیگیری و خوردن و کشیدن مواد مخدر سر می کردیم.”

در همان سال بود، یکی از زنان هنرپیشه به نام Rae Dawn Chong در کمپانی Bubba Gump Shrimp Company و در زمانی که پرت منتظر دریافت غذایش بود، او را ملاقات کرد. چانگ، یادداشتی بر چهره مناسب او برای بازیگری نوشت و به او نقشی در یکی از کارهای خود یعنی Cursed Part III داد. پرت از آن زمان به عنوان قدم اول ورود خود به هالیوود یاد می کند و این آن چیزی بود که بقیه عمرش را با آن گذرانید.
در تصویر بالا، پرت همان فیلمنامه را در دست گرفته است
.




ادامه مطلب


نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 23 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی

استیو جابز و سخنرانی زندگی






نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 23 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی


لینک های دانلود
وقتی تومور مغزیِ کم‌یابِ پسر کوچک اِمی گرین تشخیص داده شد، او برای دیگر فرزندانش داستان شبی ساخت تا به آن‌ها درباره‌ی سرطان بیاموزد. آن‌چه که حاصل شد یک بازی ویدئویی بود، «آن اژدها، سرطان»، که بازیکنان را درگیر سفری می‌کند که نمی‌توانند در آن پیروز شوند. در این صحبت زیبا درباره‌ی کنار آمدن با از دست دادن، گرین شادی و بازی را با این تراژدی پیوند می‌زند. او می‌گوید: «ما بازی ساختیم که بازی کردنش سخت است، زیرا سخت‌ترین لحظات زندگی، ?بیشتر از هر هدفی که بتوانیم به آن دست پیدا کنیم، ما را تغییر می‌دهد.»




نوع مطلب : سخنرانی های TED، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
چهارشنبه 21 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی


( کل صفحات : 3 )    1   2   3