اسکرول بار

 
كارك
چیزی كه شروع نشده هرگز به پایان نخواهد رسید
درباره وبلاگ


محفلی برای كارآفرینان و صاحبان كسب و كارهای كوچك SBA, ایده پردازی و خلاقیت, تكنولوژی فكر, سبك زندگی

مدیر وبلاگ : احمدرضا علی بخشی
نظرسنجی
لطفا نظرتان را در مورد میزان رضایت و سودمندی محتوای وبلاگ بیان فرمایید.








آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
 



در این وبلاگ
در كل اینترنت
 
تماس با ما
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
افزایش بازدید
 
در تلگرام منتظر شما هستیم
عضویت در کانال تلگرام کارک

تازه وارد یک شرکت شده اید بسیار شوق و ذوق دارید، می‌خواهید همه چیز را درست کنید، می‌خواهید دنیا را جای بهتری کنید، ولی بعد از مدتی شبیه بقیه می‌شوید، شاید بی انگیزه تر از بقیه. ولی چرا این اتفاق می افتد؟

یکی از بهترین روشهای انگیزش تیم‌ها، دیدن تاثیر کار بر روی مشتریان است.

یعنی این تسک من چه تاثیر بر زندگی مشتری ها دارد؟

یکی از مثال های معروف قدیمی، اگر از آبدارچی ناسا بپرسید چه کاری انجام می دهی، احتمالا خواهد گفت “من به پرتاب شاتل کمک میکنم” ولی از آبدارچی شرکت‌های خودمان بپرسیم خواهند گفت، “از صبح تا شب دارم حمالی می کنم …”

یکی از مثال‌های اخیر که بیاد دارم، در شرکتی که یک فروشگاه اینترنتی است، یک باگ مربوط به پرینت لیبل وجود داشت. درخواست دهنده این بخش انبار بود و بشدت انتظار رفع این باگ را داشتند. لیبل‌هایی که چاپ میشدند قابل اسکن نبودند و این روند انبارداری را بسیار کند می‌کرد.

ولی این باگ برای برنامه نویسها اهمیتی نداشت، “بابا اینکه باگ مهمی نیست، دستی دارن کار رو انجام میدهند دیگه،  برای چی باید روش وقت بگذاریم، اصلا مهم نیست…”. ولی زمانی که باگ رفع شد، از برنامه نویسها خواسته شد که در محل انبار حضور داشته باشند و خوشحالی کل کارمندان را دیدند که چقدر از رفع این باگ خوشحال شده بودند، خودشان دیدند این چقدر به راحتی کار آنها در انبار کمک میکرد، و دیالوگ جدیدشان این بود که “چرا ما این رو سریع تر درست نکردیم…”

یا مثال دیگر در پروژه بانکداری الکترونیکی که در آن هستم، ویژگی با عنوان “پرداخت مستمر” پیاده شده است، در جلسه برنامه ریزی یکی از برنامه نویسها گفتند “یک مورد دیدم که عنوان پرداخت مستمر رو زده بود، پرداختی ماهانه برای مامان، شما تصور کنید یک پسر داره ماهانه یک مبلغی برای مادرش واریز میکنه، حالا فکر کنید این از کار بیفته و پول به دست مادر نرسه، چه حالی می شوید…”.

یکی از تفاوت های اصلی روشهای چابک در این است که شما واسط تیمها با بازار مشتریان نشوید، اجازه بدهید تیم ها مشکلات مشتری ها را لمس کنند، اجازه بدهید اهمیت و تاثیر خروجی کارشان بر مشتری ها را ببینند.

منبع: سایت دنیای چابك 





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
شنبه 10 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
شنبه 10 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی

۴- Instagram Influencers

تیم بازاریابی در Uwheels درحدود ۶۱۲۰۰ دلار برای پیشرفت کسب و کار اینترنتی خود برای  Instagram Influencer Marketing و تبلیغات دیگر خرج میکند. Jessica  رئیس بازاریابی، می توانست به شرایط مطلوبی در اینستاگرام برسد و درباره Uwheels با آنها صحبت کند، یا به آنها در مقابل عکس اینستاگرام و تذکرات دیگر یک محصول بفرستد.

در پایان Uwheels نزدیک به ۱.۰۰۰.۰۰۰ دلار صرفا از طریق پستهای  Instagram Influencers  فروش کرد. این یعنی نرخ بازگشت سرمایه ۱۶ درصدی!
اینستاگرام جایی است که کل “influencer marketing” به صورت جدی شروع به کار میکند.

۵- تبلیغات  Twitter

توییتر یک شبکه اجتماعی بزرگ است اما شایعه شده است که شبکه اجتماعی مناسبی برای پیشرفت کسب و کار اینترنتی نیست و برای تجات الکترونیکی مناسب نمیباشد.
علی رغم این واقعیت، تعداد کمی از برندها توانستند از طریق تبلیغات تویتر ترافیک و فروش ایجاد کنند. با وجود همه سر و صداها، “Promoted Tweets”  برای رسیدن به تعداد بیشتری از مخاطبان کمک خوبی می کند.

۶- تبلیغات   YouTube

ما همه تبلیغات یوتیوب را میشناسیم. “Skip Ads” هر چند که مزاحمتی ندارد اما سخت رشد میکند. اما روشهای دیگری وجود دارد که میلیونها بازدیدکننده را از طریق ویدئو که برای آنها آزاردهنده هم  نیست برای شما ایجاد میکند.
اگر تعدادی کانالهای مشهور مستقل مانند Blank on Blank را دیده اید، شما متوجه خواهید شد که آنها به عنوان یک اسپانسر در شروع و پایان کار هر ویدئو عمل میکنند. در این مورد Squarespace را میتوان نام برد.

این اسپانسرها تولیدات ویدئو دارند. حال، Blank on Blank  Squarespace و پلیرهای بزرگی هستند اما شما میتوانید از کانالهای کوچکتری که هنوز کاملا فعال و مشهورند استفاده کنید (برای ۱۰.۰۰۰ تا ۱۰۰.۰۰۰ پذیرش عضو) که اسپانسر ویدئوهای آنها است. شما با صرف مقداری هزینه میتوانید در  video creator شروع به تبلیغات ویدئویی برای برند شما وآنچه را که یادآور شده اید میکند.
نیازی به گفتن نیست، ارتباط بالای محتوای ویدئو با سایت و بازار شما، نتایج بهتری را برای شما ایجاد میکند.

۷- پین های ارتقاء دهنده

همه ما درمورد Ezra شنیده ایم که چطوری با استفاده از پین های ارتقاء دهنده روی Pinterest ارزش فروش را به ۴۲.۰۰۰ دلار رساند در شرایطی که سرمایه اولیه ۷۸۰ دلار بوده است. اگر نشنیده اید پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید!
زمانی که تبلیغات Pinterest یک برند جدید بود و پین های ارتقاء دهنده برای تعداد زیادی از کسب و کارها و برندها خوب کار میکرد، موفقیت  Ezra’s Pinterest در سال ۲۰۱۴ اتفاق افتاد و منجر به پیشرفت و کسب و کار اینترنتی وی شد.

یک دلیل اصلی برای این کار، نیت کاربر است. مردم پین هارا به قصد خرید محصولات در فرصت دیگری ذخیره می کنند!

اطلاعات دریافتی این ایده را تایید میکند. بر طبق اخبار Printerest بیشتر از۸۷% از کاربران  Printerest چیزهایی را خریدند که پین محصول را  قبلا ذخیره کردند.
Pinterest مانند فیس بوک، الگوریتم هایی در موقعیت دارند تا به کاربران اطمینان دهند که اطلاعات اضافی و بی فایده دریافت نمیکنند (به این معنی است که پینها کمتر از آنچه که شما فکر میکنید دیده خواهند شد). پین های ارتقاء دهنده برای بعضی از برندها حتی با  نسبت فالوورهای کم شناخته شده اند.

یکی از بزرگترین چیزها درباره پین های ارتقاء دهنده این است که آنها حتی برای دریافت ترافیک پس از ارتقاء، شناخته میشوند. آن حتی پس از اینکه شما پین ارتقاء دهنده را متوقف میکنید پین به انبار کردن لایک ها، ذخیره کردن و کسب ترافیک می پردازد.

۸- تبلیغات اینستاگرام

Ethan مبلغ ۱۵۹۱ دلار را در یک دوره سی روزه (از نظر فنی، کمتر از سی روز) برای یک هدف تبلیغاتی در جمع کردن مردم (ترافیک) برای شروع یک دانلود هزینه کرد. در پایان تست که او بریده بود و بر اساس گزارش فیس بوک، تبلیغات او مناسب و کار او را خوب تشخیص داد.
از زمانی که فیس بوک اینستاگرام را خرید، تبلیغات اینستاگرام روشی مطمئن برای استقبال بیشتر مردم شد و در واقع از نظر ایدئولوژیک و روش های تبلیغاتی مشابه هم شدند.
تشابه بارز آنها در نمونه های تبلیغاتی است. شما میتوانید تبلیغات پست عکس، تبلیغات ویدئو و تبلیغات رایج را به همان روشی که در فیس بوک می گذارید در اینستا گرام بگذارید.

نتیجه:

اغلب افراد ماهر و فروشندگان آنلاین، سریع رسانه های اجتماعی را رد میکنند چون فکر میکنند غیرکارا و غیر مفید برای افزایش فروش سایت آنها می باشد.
در اکوسیستم شبکه های اجتماعی جاهایی وجود دارد که شما می توانید برای  سطح ترافیک بالا پول و زمان بیشتری در آنها سپری کنید و به افزایش فروش سایت خود برسید.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 9 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی

افزایش فروش سایت با شبکه های اجتماعی که در این مقاله ۸ شبکه اجتماعی برتر به شما معرفی شده است. هم اکنون شبکه‌ های اجتماعی طرفداران زیادی دارند و استفاده صحیح از شبکه‌ های اجتماعی می‌‌تواند افزایش فروش سایت ما را به دنبال داشته باشد. حتی بزرگترین برندهای کسب و کار که در فیس بوک زمانی ترافیک خوبی داشتند دیگر به راحتی نمیتوانند به آن سطح از ترافیک برسند و در واقع بطور متوسط به ۶% رسیده است یعنی از هر ۱۰۰ نفر ۶ نفر پست‌ها را می بینند!

افزایش فروش سایت

شبکه‌های اجتماعی یک منبع رایگان ترافیک برای مدت طولانی نیست، اگرچه شما با تیم‌تان می‌توانید وقت بگذارید تا پست‌های مناسب، عالی، جذاب و نوع پیشرفته BuzzFeed  یا Tastemade را در آن بسازید تا افزایش فروش سایت خود را امکان پذیر کنید.



ادامه مطلب


نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 9 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 9 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی

اگر از کار تمام وقت هفتگی خود خسته شدهاید و تصمیم دارید کسب و کاری نوپا تاسیس کنید اما از نتایج احتمالی این تصمیم میترسید توصیه میکنم شروع کار را کمی به تعویق بیاندازید. با این وضعیت موفق نخواهید شد! بهترین کار، ادامهی شغل فعلی و فعالیت نیمه وقت بر روی کسب و کار نوپایتان است. برای مدتی محدود و موقت!

دیدگاه و تصویر ذهنی شما نقش بسیار مهمی در آغاز و ادامهی کسب و کارتان بازی میکند. اگر اساس کسب و کارتان را بر پایه‌ی ترس بگذارید شکست خواهید خورد. اما اگر پایهی آن را بر یقین و اعتماد به نفس و سختکوشی بگذارید بدون شک موفق خواهید شد.

اگر کارمندی هستید که مدتی‌‌ست به ترک شغل فعلی و شروع کسب و کاری جدید برای خود فکر میکند و اگر ترس و تردیدِ پس ذهنتان شما را از حرکت باز داشته، این مطلب انگیزهی لازم برای اجرای تصمیمتان را فراهم میکند!




ادامه مطلب


نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 9 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی

هیچ محدودیتی وجود ندارد، محدودیت در ذهن شماست . . . 
پیش به سوی بینهایت با کارک  




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
پنجشنبه 8 تیر 1396
احمدرضا علی بخشی


( کل صفحات : 3 )    1   2   3   
 
 
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic