اسکرول بار

 
كارك
چیزی كه شروع نشده هرگز به پایان نخواهد رسید
درباره وبلاگ


محفلی برای كارآفرینان و صاحبان كسب و كارهای كوچك SBA, ایده پردازی و خلاقیت, تكنولوژی فكر, سبك زندگی

مدیر وبلاگ : احمدرضا علی بخشی
نظرسنجی
لطفا نظرتان را در مورد میزان رضایت و سودمندی محتوای وبلاگ بیان فرمایید.








آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
 



در این وبلاگ
در كل اینترنت
 
تماس با ما
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
افزایش بازدید
 
در تلگرام منتظر شما هستیم
عضویت در کانال تلگرام کارک
کارک جملات انگیزشی #13




نوع مطلب : عکس نوشته ها، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 17 مرداد 1396
احمدرضا علی بخشی

کارآفرینی اینترنتی را از امروز شروع کنید

کارآفرینی اینترنتی موضوع داغی است که امروزه ذهن بسیاری از افراد جامعه را درگیر خود کرده است. کارآفرینی با سرمایه کم، کار در منزل حتی با یک ایده ساده کسب و کار اینترنتی… شما چی؟ آیا شما هم به این موضوع فکر میکنید؟ با دو سوال این مقاله را شروع کنم.

کارک کارآفرینی اینترنتی را از امروز شروع کنید

آیا شما عاشق اینترنت هستید؟ آیا شما هم نمی‌توانید بدون چک کردن شبکه‌های اجتماعی صبح را به شب برسانید؟

احتمالا جواب شما به پرسش‌های بالا مثبت است. مطمئنا حتی اگر هم وابستگی و علاقه‌ی چندانی به اینترنت نداشته باشید بالاخره در زندگی خود به نحوی با آن سر و کار دارید. اینترنت می‌تواند بهترین دوست‌تان باشد بر خلاف تمام تبلیغات منفی‌ای که در رابطه با استفاده از آن وجود دارد. شما فقط بهتر است نحوه‌ی استفاده‌ی درست از آن را بدانید. در واقع باید یاد بگیرید که از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی برای نفع و سودآوری استفاده کنید نه وقت تلف کردن.

همین حالا که شما در حال گشت و گذار در اینترنت هستید پول‌های هنگفتی به حساب صاحبان کسب و کارهای اینترنتی ریخته می‌شود. شما هم می‌توانید یکی از این افراد باشید. شاید بگویید که شما ابزار راه اندازی کسب و کار را ندارید چه در دنیای واقعی چه در دنیای مجازی. خبر خوب این است که اینترنت در طی سال‌ها بستر مناسبی را ایجاد کرده به طوری که تقریبا همه افراد می‌توانند با استفاده از آن یک کسب و کار پولساز راه بیاندازند.

به پنج دلیل می‌توانید کارآفرینی اینترنتی را از امروز شروع کنید:

دلیل اول- کارآفرینی با ‌سرمایه کم هم می‌توانید شروع کنید

مهم‌ترین و بهترین ویژگی فضای مجازی این است که شما می توانید وارد دنیای کارآفرینی شوید؛ حتی با سرمایه خیلی کم. فکر می‌کنید شما برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی پولساز به چه میزان سرمایه احتیاج دارید؟ خیلی کم. تازه اگر تصمیم بگیرید از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید این سرمایه کم تقریبا به صفر می‌رسدساخت یک کانال تلگرامی یا راه اندازی یک پیج اینستاگرام کاملا مجانی است. بنابراین شما نه نیازی به سرمایه‌گذار دارید نه وام بانکی … بله شما فقط به یک سری مهارت نیاز دارید و پشتکار. البته این را بدانید راه اندازی کسب و کار اینترنتی به خصوص در مراحل توسعه، گسترده‌تر و پیچیده تر خواهد شد و کمی هزینه‌هایی دربرخواهد داشت. به همین دلیل شما برای ورود به دنیای کارآفرینی اینترنتی، در ابتدای راه، نیازی به سرمایه‌گذاری هنگفت نخواهید داشت. بسیاری از کارآفرینی‌های اینترنتی، از کار در منزل آغاز شده است و این کارآفرینان در ابتدا معاف از پرداخت اجاره محل و مالیات هستید.

دلیل دوم- یادگیری بسیار آسان‌تر شده است

امروزه اینترنت امکان دسترسی شما را به حجم وسیعی از اطلاعات و مطالب آموزشی فراهم می‌کند و دیگر نیازی نیست که برای یادگیری فنون کسب و کاری هزینه‌های هنگفتی برای مشاوره و آموزش پرداخت کنید. همه چیز به راحتی در اینترنت در دسترس شماست. شما حتی می‌توانید در دوره‌های آنلاین شرکت کنید و دانش خود را بالا ببرید. شما لازم نیست قبل از راه اندازی یک کسب و کار، استاد آن کسب و کار باشید، شما می‌توانید در حین راه اندازی و پس از راه اندازی، دائما در حال یادگیری باشید.

دلیل سوم- دسترسی آسان به بازار هدف

شما در کسب و کارهای سنتی در بهترین حالت می‌توانستید مشتریان منطقه خودتان را جذب کنید یا با تلاش بیشتر، شهر خودتان. اما امروزه به لطف اینترنت شما به تعداد زیادی از مشتریان دسترسی دارید و می‌توانید با سرعت بیشتر و هزینه‌ی بسیار کمتری بازار هدف خود را جذب کرده و گسترش دهید. حتی کسب و کارهایی که در دنیای واقعی فعالیت می‌کنند و برندهای معتبری هستند امروزه برای دسترسی به مشتریان‌شان از اینترنت کمک می‌گیرند.

دلیل چهارم- ارتباط و بازخورد مشتریان

ارتباط مستمر با مشتری از کلیدی‌ترین عوامل موفقیت هر کسب و کاری است. اینترنت ابزاری مجانی و پرسرعت برای ارتباط با مشتریان‌تان است. شما حتی می‌توانید بدون این که حتی یک کلمه با آن‌ها صحبت کنید، هر روز از مشتریان‌تان بازخورد بگیرید. علاوه بر ارتباط اینترنتی، در وقت شما و مشتریان‌تان صرفه جویی می‌شود. امروزه کسب و کارهایی در عرصه‌ی رقابت باقی می‌مانند که همواره خود را بر طبق تقاضای مشتریانشان اصلاح کنند.

دلیل پنجم- مزیت رقابتی

وقتی شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید، بیشتر رقبای‌ شما هم در فضای کسب و کار اینترنتی هستند. پس به همین دلیل شما می‌توانید به راحتی رفتارهای آن‌ها را زیر نظر بگیرید. این موضوع قبل از راه اندازی کسب و کارتان اهمیت بسیار زیادی دارد. زمانی که شما می‌خواهید در یک زمینه‌ی مشخص کسب و کاری راه اندازی کنید، باید حتما مزیت رقابتی خود را مشخص کنید. و این کار فقط در صورتی امکان پذیر است که تمام جنبه‌های کسب و کاری رقبای خود را بررسی کرده باشید. مزیت رقابتی شما در واقع یک یا چند ویژگی‌ متمایزی است که رقبایتان از آن بی‌بهره‌اند. البته یادتان نرود همان‌طور که شما به راحتی به اطلاعات رقبای خود دسترسی دارید، آن‌ها نیز به اطلاعات شما دسترسی خواهند داشت.
بدون شک فضای مجازی فرصت های زیادی را برای راه اندازی کسب و کار فراهم کرده است. شما هم ‌می‌توانید با کمی خلاقیت کسب و کار کوچک خودتان را راه بیاندازید و درآمد کسب کنید.

 





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 17 مرداد 1396
احمدرضا علی بخشی
کارک جملات انگیزشی #12




نوع مطلب : عکس نوشته ها، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
یکشنبه 15 مرداد 1396
احمدرضا علی بخشی
کارک سخنرانی تد تریستان هریس

هر روزه انسان‌های زیادی در شرکت‌های فناوری برای هدایت افکار میلیاردها انسان فعالیت می‌کنند، تریستن هریس ، طراح تفکر این را می‌گوید. از اطلاعیه‌های فیسبوک تا اسنپ تریک و ویدیوهای پخش خودکار یوتیوب، همگی با یکدیگر سر یک چیز رقابت دارند:جلب توجه شما. هریس به ما می‌گوید که این کمپانیها چگونه در جهت منافع خود روانشناسی ما را به دام انداخته و در عوض خواستار یک رنسانس طراحی است که در آن فناوری ما مشوق مابه زندگی در خط زمانی که می‌خواهیم باشد.






نوع مطلب : سخنرانی های TED، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
یکشنبه 15 مرداد 1396
احمدرضا علی بخشی
کارک جملات انگیزشی #11




نوع مطلب : عکس نوشته ها، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
یکشنبه 15 مرداد 1396
احمدرضا علی بخشی

اصل تیم‌سازی برای استارت‌آپ‌ها

بر اساس یادداشتی از اریک ساچز

اگر برای اولین‌باراست که قرار است تیم‌سازی کنید، احتمال اینکه چندنفر را از قبل در ذهن داشته باشید وجود دارد. قبل از اینکه شروع به سرمایه‌گذاری و انتخاب افراد تیم‌تان کنید، باید بدانید که مشخصات یک تیم استارت‌آپ موفق چیست و چگونه می‌توانید از اشتباهات متداول اما خطرناک جلوگیری کنید.

کارک اصل تیم سازی برای استارت آپ ها

۱- تجربه داشتن

واضح است که یک تیم با داشتن تجربه استارت‌آپ نسبت به رقیبان خود برتر است زیرا این کار حتی برای افراد با تجربه نیز مشکل است. اگر شما بی‌تجربه باشید هر لحظه با مشکل جدیدی مواجه خواهید شد. اما باید بدانید تجربه داشتن درباره این کسب‌وکار نوپا تنها عامل موفقیت نیست، بلکه شما باید در زمینه صنعتی خاص خودتان نیز تجربه داشته باشید، زیرا تأثیر زیادی در موفقیت شما دارد. عضوی که هیچ تجربه‌ای در زمینه صنعت نداشته باشد از جهات گوناگون مانع پیشرفت تیم شما می‌شود.

 ۱۰ اصل تیم‌سازی برای استارت‌آپ  

۲- بنیانگذاران

مسلماً بنیانگذاران یک تیم استارت‌آپ تأثیر زیادی در موفقیت یا شکست آن تیم دارند. آنها باید به سرعت یک تیم انتخاب کنند و حتی اگر تمام  این مفاهیم را درک کنند باز هم باید با موانع و مشکلات گوناگونی دست‌وپنجه نرم کنند. به همین دلیل است که آنها باید بتوانند بهتر از بقیه اعضا احساسات‌شان را کنترل کنند. در دنیای استارت‌آپ هم روزهای خوب در انتظار شماست، هم روزهای بد و اگر شما تسلط کافی بر احساسات‌تان نداشته باشید، انرژی کل تیم را هدر می‌دهید.

 ۱۰ اصل تیم‌سازی برای استارت‌آپ  

۳- استانداردها

اگر فقط بخواهیم روی ویژگی ملموس یک تیم استارت‌آپ موفق تمرکز کنیم، این مورد باید در اول فهرست قرار بگیرد. حتی اگر تمام نکات را برای داشتن یک تیم موفق ذکر کنید، باز هم «استانداردها» ارزش ذکر شدن را دارند. استانداردها به شما نشان می‌دهند که باید مراحل شکل گرفتن کسب‌وکارتان را جدی بگیرید.

به علاوه توجه استانداردها نشان‌دهنده تلاش شما برای پای خلق چیزی است که بازار به آن نیاز دارد. با وجود آمار وحشتناک تیم‌هایی که بدون اطلاع از وجود نیاز برای محصول‌شان، هزاران دلار سرمایه‌گذاری می‌کنند، توجه شما به این موضوع نشان‌دهنده اهمیت زیاد آن برای شماست.

 ۱۰ اصل تیم‌سازی برای استارت‌آپ  

۴- استعداد

زمانی‌که تیم استارت‌آپ شما پیشرفت می‌کند و معروف شود، عملکرد و ویژگی‌های شرکت شما برای مخاطبان مهم‌تر از مهارت‌های هریک از اعضا می‌شود اما در مراحل اولیه مهارت‌های هر فرد می‌تواند تأثیر زیادی داشته باشد. شاید از جملات بالا درک کلی پیدا کنید اما به دلیل اهمیت زیاد دوباره تأکید می‌کنم که اعضای تیم باید در زمینه‌های مختلف تخصص و استعداد داشته باشند. اینکه یک فرد در یک زمینه ماهر باشد ، ویژگی خوبی است اما شما باید کسانی را انتخاب کنید که در چند زمینه ماهر باشند.  

 ۱۰ اصل تیم‌سازی برای استارت‌آپ  

۵- سازگاری (وفق‌پذیری(

همانطور که گفته شد افرادی که در چند زمینه ماهر هستند برای پذیرفته‌شدن در تیم استارت‌آپ شانس بیشتری دارند. این ویژگی استارت‌آپ مانند قانون بقای قوی‌ترها در طبیعت است. اگر منطقی نگاه کنیم، می‌بینیم که برخی محصولات فروش ندارند و وقتی این اتفاق می‌افتد، تیم‌های ضعیف‌تر خودبه‌خود جذب می‌شوند و قوی‌ترها باقی می‌مانند و سود می‌برند.

 ۱۰ اصل تیم‌سازی برای استارت‌آپ  

۶- ارتباطات

داشتن تیم باتجربه واستوار استارت‌آپ عالی است اما اگر آنها نتوانند به خوبی با هم ارتباط برقرار کنند، این موضوع بی‌اهمیت می‌شود. اعضای تیم نباید به تنهایی کار کنند. یک تیم از افراد مختلف تشکیل شده که همگی باید باهم و برای یک هدف کار کنند. یعنی هر فرد علاوه بر انجام مسئولیت‌ها و وظایف خود باید به همکارانش نیز کمک کند.

 ۱۰ اصل تیم‌سازی برای استارت‌آپ  

۷- اشتیاق

این کسب‌وکار نوپا مانند شرکت‌های سرمایه‌گذاری عادی نیست. این ویژگی اتفاقی نیست زیرا تیم‌های استارت‌آپ برای موفقیت باید متفاوت از یکدیگر باشند. این تیم‌ها نیازمند افراد مشتاق است زیرا پایه حقوق آنها کمتر، استرس کاری بیشتر و امنیت شغلی کمتری دارند.

 ۱۰ اصل تیم‌سازی برای استارت‌آپ  

۸- توجه

کسانی که برای مدتی عضو یک تیم استارت‌آپ بوده‌اند، می‌دانند که این کار نیازمند انرژی زیادی است. درست است که حس‌خلاقیت شما را ارضا می‌کند اما شغل پراسترسی است. افرادی که فقط به دنبال موقعیتی هستند که کاری بدون دردسر پیدا کنند و سرساعت محل کارشان را ترک کنند، مناسب تیم شما نیستند.

 ۱۰ اصل تیم‌سازی برای استارت‌آپ  

۹- صمیمیت

 استانداردها، محصولات و سرمایه‌گذاران از عوامل مهم موفقیت یا شکست در استارت‌آپ هستند. یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل، محیط خوب و صمیمیت در شرکت شماست. منظور از پینگ‌پنگ نیست. بلکه به معنی فراهم کردن اکوسیستمی است که باعث پرورش ایده‌های خلاقانه و مبترکانه می‌شود. این عامل باعث حفظ کارمندان برتر و جذب نیروهای مناسب می‌شود.

 ۱۰ اصل تیم‌سازی برای استارت‌آپ  

۱۰- بینش

بینش داشتن باعث دوام کسب‌وکارها می‌شود. اگر افراد تیم شما به سه ماه آینده کاری خود فکر می‌کنند و برایش برنامه‌ریزی می‌کنند، شانس شما نسبتاً خوبی دارید اما برای دوام و موفقیت بیشتر، آنها باید به آینده‌های دورتری فکر کنند و برای پیشرفت برنامه‌ریزی کنند.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
شنبه 14 مرداد 1396
احمدرضا علی بخشی

چهار تکنیک موفق در کسب و کار آنلاین

کارک اینفوگرافی چهار تکنیک موفق در کسب و کار آنلاین
 





نوع مطلب : اینفوگرافی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
شنبه 14 مرداد 1396
احمدرضا علی بخشی
کارک جملات انگیزشی #10




نوع مطلب : عکس نوشته ها، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
شنبه 14 مرداد 1396
احمدرضا علی بخشی

بازاریابی اینترنتی خودتان را با این ریزنکته ها ارتقا بدهید

شما نمی توانید یک کسب و کار اینترنتی را به من نشان بدهید که توانسته باشد بدون بازاریابی اینترنتی موفق شود. بازاریابی اینترنتی سرشار از ریزنکته هایی است که باید در کار اینترنتی خودتان به کار ببرید تا بتوانید اثربخشی فعالیتان را افزایش بدهید. با من همراه باشید تا ببینیم که قرار است به چه ریز نکته هایی در بازاریابی اینترنتی دقت کنیم.

 

محتوا برای بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محتوا در چند سال اخیر سر و صدای زیادی کرده است. با یک استراتژی بازاریابی محتوا می توانید نتایج بهینه سازی موتورهای جستجوی (SEO) و کمپین های شبکه های اجتماعی را بهتر کنید تا در نتیجه بازدید از سایت شما هم بیشتر شود. شما از این طریق می توانید شهرت برندتان را بیشتر کنید.

 

سئو سایت

بهینه سازی سایت حوزه ای است که برای موفقیت به بازاریابی محتوا وابسته است. یک سئو خوب باعث می شود تا آمار بازدید سایت شما به شکل چشمگیری افزایش یابد و همچنین از طریق سئو شما بازدید پایداری را تجربه می کنید و همین موضوع در موفقیت کار اینترنتی شما بسیار مهم است.

 

شبکه های اجتماعی

صحبت از بازاریابی محتوا و سئو شد و حالا شبکه های اجتماعی هستند که این دو را تکمیل می کنند. بازاریابی شبکه های اجتماعی باعث می شود تا مطالب شما بین مردم دست به دست شود و همین موضوع به ویروسی شدن مطالب شما بسیار کمک می کند.

 

پایه و اساس: وب سایت شما

لازمه این ۳ قلمرو که با شما در میان گذاشتم وب سایت شماست. وب سایت شما جایی است که اکثر مطالبتان به دید مشتریان گذاشته می شود و لازم است که وب سایت شما پایه و اساس خوبی برای این ۳ قلمرو باشد. ببینیم وب سایت باید چه بستری داشته باشد تا این ۳ قلمرو بالاترین تاثیرگذاری را بر کسب و کار شما بگذارند.

 

بهینه سازی گفتگوی سایت – مهم

باید اطمینان داشته باشید که سایت شما قادر خواهد بود تا با بازدیدکنندگان گفتگو کند. خون حیات تمام استراتژی های بازاریابی اینترنتی شما، گفتگو می باشد. تا به حال به این موضوع دقت کرده بودید؟ همین الان به سایتتان سر بزنید و ببینید که در چه بخش هایی از CTA یا دکمه های دعوت به اقدام استفاده کرده اید. متن ها را بررسی کنید و ببینید که از بازدیدکنندگان چگونه درخواست کردید تا در سایتتان، کارهایی که دوست دارید را انجام بدهند. به عنوان مثال شما دوست دارید بازدیدکنندگان در سایت ثبت نام کنند. درخواست ثبت نام شما چگونه است؟ متن ها را بررسی کنید و اگر نیاز بود حتما آن ها را برای گفتگو با بازدیدکنندگان بهینه کنید.

 

حداقل هفته ای یکبار به سایتتان سر بزنید و تمرکز زیادی بر مطالب کاربردی، ارزشمند و سرگرم کننده داشته باشید. خودتان را از رقبا متمایز کنید و به کاربرانتان اطلاعاتی بدهید که واقعا به آن ها نیاز دارند، نه اینکه فقط محصولاتتان را تبلیغ کنید.

 

محتوای خارج از سایت

محتوای خارج از سایت پل ایده آلی بین بازاریابی محتوا و بهینه سازی سایت می باشد. زمانی که شما مطالبتان را در سایت های دیگر قرار می دهید، نه تنها امکان ارتباط و دیده شدن برندتان را افزایش می دهید، بلکه فرصتی بدست می آورید تا برای سایتتان لینک جذب کنید و قدرت دامنه خودتان را افزایش بدهید. منظورم از افزایش قدرت دامنه چیست؟ منظورم این است که آتوریتی سایتتان را افزایش می دهید. از طریق سایت moz.com می توانید متوجه بشوید که آتوریتی سایتتان چقدر است.

 

عامل اجتماعی در شبکه های اجتماعی

دوستان عزیزم در رابطه با عامل اجتماعی باید بگویم که شما می توانید از محتوای ارتباطی برای حفظ مخاطبانتان استفاده کنید. با آن ها به طور منظم و در یک سطح شخصی در تعامل باشید. شما می توانید عکس خودتان را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. اگر در حال انجام فعالیت روزانه برای کسب و کارتان هستید عکس بگیرید، از خودتان فیلم های کوتاه منتشر کنید تا بتوانید به صورت شخصی تر یک رابطه دوستانه تری با بازدیدکنندگان ایجاد کنید. به مرور زمان تعداد دنبال کننده های شما افزایش می یابد و در نتیجه بازدید از سایت شما هم بیشتر می شود و هر چقدر بتوانید از طریق شبکه های اجتماعی افرادی را وارد سایتتان کنید به سئو سایت شما کمک می کند.

 

صحبت پایانی

بازاریابی اینترنتی سرشار از نکات ریز، استراتژی ها و تکنیک های مختلف می باشد. اما فراموش نکنید که هسته موفقیت در وب، محتوا می باشد. رعایت نکته ها و پیاده سازی استراتژی ها باعث می شود تا اثربخشی محتوای شما افزایش پیدا کند. همیشه تاکید کردم که باید دغدغه اصلی شما تولید محتوا باشد. در کنار تولید محتوا به این موارد هم دقت کنید.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 13 مرداد 1396
احمدرضا علی بخشی
کارک جملات انگیزشی #9




نوع مطلب : عکس نوشته ها، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 13 مرداد 1396
احمدرضا علی بخشی
کارک سخنرانی تد آنیل ست

در این لحظه، میلیاردها نورون در مغز شما با هم در حال فعالیت هستند تا تجربه هشیارانه تان را شکل دهند -- و نه فقط هر تجربه هشیارانه ای را، بلکه همینطور تجربه هشیارانه شما از جهان پیرامون و از خودتان در درون آن. این اتفاق چگونه می افتد؟ به گفته انیل ست عصب شناس،ما در همه لحظات در حال توهم زدن هستیم، زمانی که درباره توهم مان با هم اتفاق نظر داریم، آن را «واقعیت» می نامیم. با ست همراه شوید در یک سخنرانی تکان دهنده اما جذاب که شما را با تردید درباره ماهیت وجود خود باقی میگذارد.






نوع مطلب : سخنرانی های TED، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 13 مرداد 1396
احمدرضا علی بخشی
کارک جملات انگیزشی #8




نوع مطلب : عکس نوشته ها، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
پنجشنبه 12 مرداد 1396
احمدرضا علی بخشی

چطور با تغییرات کنار بیاییم؟

در این مقاله به این پرسش پاسخ می‌دهیم که برای رسیدن به موفقیت، چطور با تغییرات کنار بیاییم؟

آدم‌ها معمولاً در تلاش هستند تا از وضعیت فعلی زندگی‌شان راضی باشند. همان اصل اینرسی نیوتون! به همین خاطر ممکن است یک تحول بزرگ یک تغییر یا حتی یک جابه‌جایی آخرین چیزی باشد که در زندگی بخواهند. بااین‌حال زندگی همیشه بر وفق مراد نیست و هرآن ممکن است با یک تغییر بزرگ مواجه شوید!! یکی از سخت‌ترین تغییرات ناگزیری که ممکن است در زندگی هرکس اتفاق بیفتد، جابه‌جایی و تغییر مکان است. طبیعتاً هرچقدر مدت طولانی‌تری در یکجا زندگی کرده باشید، سخت‌تر می‌توانید آنجا را ترک کنید.

کارک چطور با تغییرات کنار بیاییم





ادامه مطلب


نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
پنجشنبه 12 مرداد 1396
احمدرضا علی بخشی

اینفوگرافی 4 تفکر سمی که کارآفرینان باید از ذهن خود خارج کنند.

کارک اینفوگرافی 4 تفکر سمی که کارآفرینان باید از ذهن خود خارج کنند






نوع مطلب : اینفوگرافی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
پنجشنبه 12 مرداد 1396
احمدرضا علی بخشی
کارک جملات انگیزشی #7




نوع مطلب : عکس نوشته ها، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
پنجشنبه 12 مرداد 1396
احمدرضا علی بخشی


( کل صفحات : 5 )    1   2   3   4   5   
 
 
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic