تبلیغات
كارك - مطالب آذر 1396 ::: محفلی برای كارآفرینان و صاحبان كسب و كارهای كوچك

اسکرول بار

 
كارك
چیزی كه شروع نشده هرگز به پایان نخواهد رسید
درباره وبلاگ


محفلی برای كارآفرینان و صاحبان كسب و كارهای كوچك SBA, ایده پردازی و خلاقیت, تكنولوژی فكر, سبك زندگی

مدیر وبلاگ : احمدرضا علی بخشی
نظرسنجی
لطفا نظرتان را در مورد میزان رضایت و سودمندی محتوای وبلاگ بیان فرمایید.








آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
 



در این وبلاگ
در كل اینترنت
 
تماس با ما
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
افزایش بازدید
 
در تلگرام منتظر شما هستیم
عضویت در کانال تلگرام کارک
کارک انیمیشن Inner Workings

انیمیشن انگیزشی Inner Workings:

شما قلب و احساسات را انتخاب می کنید یا مغز و منطق یا اینکه اصولاً هر کدام در جای خودش باید مورد تأکید قرار بگیرد. شاید این انیمیشن بتواند ما را به انتخاب مناسب کمک کند. 





نوع مطلب : موشن گرافیک و انیمیشن، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
چهارشنبه 15 آذر 1396
احمدرضا علی بخشی

چه نوع شخصیتی باید در همه استارتاپ ها استخدام شود؟

کارک چه نوع شخصیتی باید در همه استارتاپ ها استخدام شود

مهارت و سرعت دو عامل مهمی هستند که از اجداد ما به ارث رسیده‌اند و در تمام مراحل تصمیم‌گیری، ساخت، اجرای استارتاپ و ورود آن به بازار استفاده می‌شوند.

«افراد مناسب را استخدام کنید.» یکی از جملاتی است که هر کارآفرینی تا به حال چندین بار به‌عنوان نصیحت از اطرافیان خود شنیده است. سؤالی که پیش می‌آید این است که کلمه‌ی مناسب دقیقا به چه ویژگی‌هایی اشاره می‌کند و این فرد در کدام بخش استارتاپ باید مشغول به کار شود؟

سامی اینکینن، مدیرعامل و بنیان‌گذار چندین شرکت است. او تا به حال سه استارتاپ را از مراحل اولیه هدایت کرده و بیش از ۵۰۰ کارمند استخدام کرده است. در ادامه‌ی این مقاله‌ی زومیت به بررسی توصیه‌های او برای استخدام فرد جدید از زبان خودش می‌پردازیم:

فکر می‌کنم همه موافق باشیم که نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازه‌ای می‌شود. اما مهارت‌های مورد نیاز در هر مرحله‌ای متفاوت از یکدیگر هستند. با این حال بعد از چند سال تجربه‌ی کار و استخدام افراد مختلف به این نتیجه رسیده‌ام که وجود یک نوع شخصیت خاص در صف استخدام اول شرکت لازم و ضروری و در مرحله‌ای مفید خواهد بود. من به این نوع شخصیت‌ها رنسانس می‌گویم. رنسانس‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟ در تمام بخش‌های یک سازمان، افراد هر تیم باید سه ویژگی اساسی داشته باشند تا عملکرد تأثیرگذارتری ارائه دهند:

·         گرفتن تصمیم‌های جدی

·         ساختن سیستم‌ها یا فرآیندهایی برای تسهیل اجرا

·         انجام دادن کارها

اکثر مردم تنها در یکی از موارد گفته‌ شده مهارت دارند؛ اما رنسانس‌ها در تمامی این مهارت‌ها خبره هستند و قادرند شرکت را رو به جلو هدایت کنند. در ادامه بیشتر به توضیح دلیل مفید بودن رنسانس‌ها و علت ضروری بودن حضور آن‌ها در استارتاپ می‌پردازیم.

کارک چه نوع شخصیتی باید در همه استارتاپ ها استخدام شود

سرعت اجرا

سرعت اجرای یک استارتاپ، اصلی‌ترین مزیت رقابتی آن در مقایسه با شرکت‌های بزرگ محسوب می‌شود و تیم شما باید برای بهره‌برداری از این مزیت آماده باشد. افراد رنسانس با ویژگی‌های شخصیتی که دارند، بخشی از معادله‌ی سرعت را حل می‌کنند. این افراد کسانی هستند که می‌توانند با ابتکار عمل، عواقب منفی ناشی از تصمیم‌گیری‌های اشتباه را از بین ببرند. علاوه بر این رنسانس‌ها اولویت‌های غیر ضروری را از بین می‌برند و روی مواردی تمرکز می‌کنند که برای پیش بردن فرآیند ضروری هستند.

سرعت یادگیری

استارتاپ‌هایی که به دنبال ساختن و مسلط شدن روی بازارهای جدید هستند معمولا به موفقیت نخواهند رسید. رقابت کردن در چنین بازارهایی نیازمند یادگیری سریع و پیشرفت است. اگر شخصیت‌های ذکر شده در سه فرد متفاوت وجود داشته باشند، تکرار هر مرحله از کار به یکی از این اشخاص وابسته است و زمان زیادی در انتقال کار از یک فرد به فرد دیگر هدر خواهد رفت. در نتیجه سرعت یادگیری پایین می‌آید و موفقیت استارتاپ در معرض خطر قرار می‌گیرد. در‌ حالی‌ که یک شخص رنسانس می‌تواند اطلاعات را تحلیل کند و با استفاده از بازخوردهایی که می‌گیرد، راه حل مناسب را پیدا کند. این فرد از اشتباه‌های بحرانی دوری می‌کند و وارد مسیر اشتباه نمی‌شود.

کارک چه نوع شخصیتی باید در همه استارتاپ ها استخدام شود

استفاده از سرمایه

مطمئنا استخدام یک نفر به جای سه نفر از لحاظ صرفه‌جویی در سرمایه برای استارتاپ‌ها به‌ صرفه‌تر است. همچنین افراد رنسانس می‌توانند مشکل عدم وجود منابع کافی را در زمان وقوع تغییرات ناخواسته حل کنند. آیا می‌خواهید از راه‌حل‌های خلاقانه و جدید استفاده کنید و نگران منابع ایده‌آل هستید؟ جایی برای نگرانی نیست زیرا این روزها نرم‌افزارهای زیادی وجود دارند که تقریبا همه کار انجام می‌دهند. بسیاری از رنسانس‌ها نیز روی این موضوع سرمایه‌گذاری کرده و زبان‌های برنامه‌نویسی و SQL را یاد گرفته‌اند تا بتوانند ابزارهای جدید اختراع کنند، تصمیم‌های مهم بگیرند و بدون داشتن مهارت بالا در برنامه‌نویسی به زبان‌های پایتون و C++، تست‌های مختلف اجرا کنند. این دقیقا همان روشی است که می‌تواند کارها را با سرعت زیاد پیش ببرد.

در نهایت می‌توان این طور نتیجه‌گیری کرد که یک فرد رنسانس، بنیان‌گذاری است که می‌تواند استراتژی خلق کند، سیستم بسازد و پردازش کند. وجود چنین فردی باعث می‌شود که یک محصول بتواند جایگاهش را در بازار پیدا کند. اما وجود رنسانس‌های دیگر برای بخش فروش، بازاریابی و عملیات نیز ضروری است تا بتوانند سرعت کار و در نتیجه موفقیت استارتاپ را تضمین کند. در واقع می‌توان این‌گونه نتیجه‌گیری کرد که وجود یک فرد رنسانس با مهارت‌هایی که دارد، می‌تواند بسیاری از مشکلات استارتاپ‌ها را در کم‌ترین زمان ممکن حل کند.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
دوشنبه 13 آذر 1396
احمدرضا علی بخشی
کارک عکس نوشته #62




نوع مطلب : عکس نوشته ها، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
دوشنبه 13 آذر 1396
احمدرضا علی بخشی

بهترین سن برای شروع کارآفرینی چه زمانی است؟

کارک بهترین سن برای شروع کارآفرینی چه زمانی است؟

عده‌ای جوانان را خام و بی‌تجربه و در مقابل، عده‌ی دیگری میان‌سالی را دوران کاهش انرژی و قدرت ذهنی برای شروع استارتاپ می‌دانند. اما بهترین سن برای شروع کارآفرینی چه زمانی است؟

کارآفرینی هدفی به غایت سخت و مستلزم تجربه‌ی کافی، اشتیاق و تحمل فشار‌های فراوانی است. معمولا این ویژگی‌ها در دوره‌های مختلف زندگی هم‌پوشانی ندارند. در ادامه نظر آرون ادرز، کارآفرین و بنیان‌گذار لیف تکنولوژی را در این مورد می‌خوانیم.

من اولین کسب و کارم را در دوران دبیرستان شروع کردم. با اینکه نمی‌‌توان آن را واقعا یک شغل حساب کرد؛ اما باعث شد در دهه‌های مختلف زندگی تجربه‌ی کارآفرینی داشته باشم. بعد از ۲۰ سال تجربه‌ی شکست و موفقیت، نظر خود را به شما می‌گویم.

نمودار سن ایده‌آل برعکس منحنی زنگوله‌ای است. بهترین زمان‌ برای شروع کسب و کار زمانی است که درگیر تعهدات دست‌ و پا‌ گیر تأهل نشده‌اید و زمان زیادی در اختیار دارید. این وقت کافی معمولا در اوایل دهه‌ی ۲۰ یا در اواسط دهه‌ی ۵۰ زندگی رخ می‌دهد.

احتمالا فکر می‌کنید که افراد بعد از ۵۵ سالگی انرژی کافی یا توان ذهنی مناسبی برای تحمل فشار و وظایف چند‌گانه‌ی زندگی کارآفرینی ندارند؛ اما کاملا در اشتباه‌ هستید. یک پیرمرد ۹۴ ساله فناوری جدیدی ابداع کرده است که آینده‌ی صنعت انرژی را دگرگون خواهد کرد.

کارک بهترین سن برای شروع کارآفرینی

میان‌سالی بهترین سن است

اگر متأهل نیستید و تصمیم به ازدواج هم نگرفته‌اید، ۳۵ تا ۴۰ سالگی می‌تواند بهترین دوران برای کارآفرینی باشد. زیرا احتمالا این بهترین موقعیتی است که می‌توانید ترکیبی از انرژی و تجربه در طول زندگی را با هم در اختیار داشته باشید. البته ذهنتان به چالاکی ۲۴ سالگی نخواهد بود؛ ولی می‌توانید آن را با دامنه‌ی وسیع تخصص و تجاربی که کسب کرده‌اید، پوشش دهید. شاید بگویید همه‌ی کارآفرینانی که می‌شناسید متأهل هستند؛ اما فراموش نکنید که آن‌ها مراحل شروع کسب و کار را رد کرده‌اند و در موقعیت اداره‌ی آن قرار دارند.

بهترین سن برای شروع کسب و کار

نظر کلی من منطبق بر منحنی زنگوله‌ای وارونه است. بهتر است کسب و کار را در سنین جوانی یا در میان‌سالی آغاز کنید. البته در کل بهترین سن برای شروع کارآفرینی ۲۴ سالگی است. مطالعات اخیر نشان داده که ۲۴ سالگی بهترین دوران قدرت ذهنی است و از آن به بعد کاهش می‌یابد. پس فرصتی برای از دست دادن ندارید.

توانایی تفکر سریع و خلاقانه در دهه‌ی ۲۰ یک ضرورت اساسی برای پیگیری وظایف چند‌گانه‌ی مربوط به شروع استارتاپ‌ است. افراد در این رده‌ی سنی از انرژی کافی برای فعالیت شبانه‌روزی نیز برخوردارند.

البته یک جوان ۲۴ ساله به اندازه‌ی افراد مسن‌تر برای پیش‌گیری از بسیاری مشکلات تجربه‌ ندارد؛ اما اگر منصفانه نگاه کنیم، در اوایل کار حتی افراد با‌تجربه نیز اشتباهات زیادی مرتکب می‌شوند. بنابراین اعتقاد دارم مزیت انرژی و توانایی تغییر و تکامل در سنی مانند ۲۴ سالگی بیش‌ از تجربه در دهه‌های بعدی است.

اما پاسخ اصلی به این سؤال این است که هر زمان که توانستید. اگر روحیه‌ی ریسک‌پذیری، خلاقیت، انرژی و شور و اشتیاق برای پروژه‌های استارتاپی در خود می‌بینید، مهم نیست چندساله هستید. هیچ زمانی برای شروع استارتاپ دیر یا زود نیست.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
دوشنبه 13 آذر 1396
احمدرضا علی بخشی

دیجیتال اپیدمیک در مسیر رشد

کارک اینفوگرافی دیجیتال اپیدمیک در مسیر رشد




نوع مطلب : اینفوگرافی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 10 آذر 1396
احمدرضا علی بخشی
کارک سخنرانی های تد #36 بیل گراس

بیل گراس بنیانگذار شرکتهای نوپای زیادی بوده و خیلی های دیگر را هم تکمیل کرده-- و کنجکاو بوده بداند چرا برخی از اینها موفق و برخی دیگر ناموفق بودند. پس داده‎ها را از صدها کمپانی از جمله کمپانی های خودش و دیگران را جمع آوری کرد و آنها بر پایه پنج عامل کلیدی رتبه بندی کرد. او با کمال تعجب دریافت که یکی از این پنج عامل از همه تاثیرگذارتر است.





نوع مطلب : سخنرانی های TED، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 10 آذر 1396
احمدرضا علی بخشی
کارک عکس نوشته #61




نوع مطلب : عکس نوشته ها، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
دوشنبه 6 آذر 1396
احمدرضا علی بخشی
کارک انیمیشن #17 اگر می خواهیم دنیایمان را عوض کنیم, باید روش انجام کارهایمان را تغییر دهیم.

انیمیشن انگیزشی فوق العاده

اگر می خواهیم دنیایمان را عوض کنیم، باید روش انجام کارهایمان را تغییر دهیم.




نوع مطلب : موشن گرافیک و انیمیشن، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
شنبه 4 آذر 1396
احمدرضا علی بخشی

چهار روش مفید برای توسعه کسب و کار در سطح جهانی

شما در مسیر توسعه‌ی کسب و کار خود در سطح جهانی، نه‌ تنها با دشواری‌های ناشی از تفاوت زبانی و زمانی مواجه خواهید شد، بلکه به‌ احتمال زیاد مدل کسب و کار شما هنگام گسترش در سطح جهان نیز دچار تغییر خواهد شد. اگر یک کسب و کار به دنبال باقی ماندن در بازار جهانی است، باید تیمی متشکل از افرادی داشته باشد که تمام ظرافت‌های مربوط به برندسازی را بلد باشند.

نکته‌ی کلیدی برای استمرار ثبات در میان فرهنگ‌های مختلف این است که از دیدگاه پایین به بالا استفاده شود. اگر شما نیز به دنبال یادگیری روش‌هایی برای توسعه‌ی موفق کسب و کار خود در سطح جهانی هستید، می‌توانید نگاهی به موضوعات مطرح‌شده در این مقاله بیندازید.

۱. پایه‌های کسب و کار خود را محکم کنید

اگر شما به فکر جهانی‌سازی کسب و کار خود هستید، باید از خود بپرسید که آیا پایه‌ی کسب و کار شما در سطح محلی محکم است؟ آیا شما منابع مالی لازم و منابع انسانی کارآزموده برای گسترش کسب و کار خود در سطح جهان، بدون از دست دادن بازارهای محلی دارید؟ افرادی که شما مسئول گسترش کسب و کار خود می‌کنید مانند کارکنان عادی شما نیستند؛ آن‌ها افرادی با جاه‌طلبی زیاد و پتانسیل کارآفرینی و نوآوری بالا هستند. آنان افرادی هستند که تغییرات را ممکن می‌کنند و نوآورانی هستند که نگرشی همچون نگرش شما دارند و حاضرند برای رساندن شرکت به اهدافش فداکاری کنند. با داشتن یک تیم قدرتمند، می‌توانید برنامه‌ای یکپارچه برای تثبیت وضعیت مالی خود پیش از جهانی‌سازی کسب و کارتان داشته باشید. 

کارک آموزش کارآفرینی از سیر تا پیاز (قسمت یازدهم)

۲. دید خود را گسترش دهید

در سال‌های اخیر، شرکت‌های بزرگ توجه خود را به‌ سوی بازارهای در حال ظهور هم چون آسیا معطوف کرده‌اند؛ چرا که بعضی از اقتصاد‌های با رشد بالا در این قاره قرار دارند و سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی که به دنبال جهانی‌سازی کسب و کار خود هستند، این فرصت را مغتنم شمرده‌اند. برای مثال سنگاپور را در نظر بگیرید که در گزارش PWC به‌ عنوان دومین شهر دارای فرصت‌های اقتصادی معرفی شده است. مطابق با این تحقیق، دلیل جای گرفتن سنگاپور در این جایگاه، شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی همچون راحتی شروع کسب و کار، بسترهای دیجیتال و شرایط زندگی مناسب است. به دلایل ذکرشده، سنگاپور تبدیل به هدف اول اکثر کسب و کار‌هایی تبدیل شده است که به دنبال گسترش بازارهای خود هستند و از این‌رو این کشور دروازه‌ی ورود به بازارهای جنوب شرق آسیا محسوب می‌شود. یک مطالعه‌ی مختصر در مورد وضعیت بازار کشورهای مختلف می‌تواند شما را قادر کند تا بهترین کشورها و شهرها را برای شکوفایی اقتصادی کسب و کار خود انتخاب کنید.

کارک آموزش کارآفرینی از سیر تا پیاز (قسمت یازدهم)

۳. با کارشناسان جهانی مشورت کنید

گسترش کسب و کار در سطح جهانی کاری دشوار است، اما با گرفتن مشاوره از مشاوران اقتصاد بین‌المللی می‌توانید مسیر را هموار کنید. به‌عنوان مثال، شرکت مشاوره‌ای Pura Vida Concepts، مستقر در سنگاپور، در زمینه‌ی ارائه‌ی مشاوره به شرکت‌های کوچکی که قصد گسترش کسب و کار خود در سطح آسیا دارند، فعالیت می‌کند. نیمرود گابریل، مدیر‌عامل این شرکت هدف اصلی از تأسیس آن را کمک به کسب و کارهای کوچک برای تحقق اهدافشان در سطح بین‌المللی عنوان کرده است. او می‌گوید:

داشتن یک مشاور محلی برای گسترش کسب و کار در آن ناحیه بسیار حیاتی است. ما نه‌تنها به شرکت‌ها در امور قانونی و بازاریابی و ارائه‌ی محصولات کمک می‌کنیم، بلکه با اشراف بر شرایط بازار و فرهنگ محلی، به آن‌ها کمک می‌کنیم فرآیند گسترش کسب و کار آن‌ها هموارتر شود.

باید به این نکته توجه کرد که ممکن است سرویس یا محصولی در منطقه‌ی مشخصی با موفقیت همراه شود. اما این موضوع به معنای موفقیت تضمین‌ شده‌ی آن در سطح جهانی نیست. به همین دلیل است که گرفتن مشاوره از مشاوران محلی برای ارزیابی مناسب بازار ضروری است.

۴. به‌ صورت مؤثر به بازارها نفوذ کنید

به‌ عنوان یک شرکت کوچک، بزرگ‌ترین چالش پیش روی شما در مسیر جهانی‌سازی، مشکل کمبود بودجه است. با این حال حضور در بازارهای بین‌المللی لزوما به بودجه‌های کلان نیاز ندارد. شرکت‌های کوچک بهتر است با اتخاذ استراتژی‌های مناسب و استفاده از تکنولوژی‌های جدید به بازارهای جدید نفوذ کنند و به حضور برند خود استمرار بخشند. با استفاده‌ی گسترده از تکنولوژی و حضور مستمر در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید برند خود را در سطح جهانی معرفی کنید بدون این‌که لازم باشد درگیر پیچ‌وخم‌های بروکراسی حضور در کشورهای مختلف شوید. اگر مشکل بودجه دارید، باید سیاست‌های محدود در زمینه‌ی جهانی‌سازی در پیش بگیرید. برای مثال اگر قصد حضور در شرق آسیا دارید، ابتدا از یک کشور شروع کنید. با این کار می‌توانید برند خود را در یک محدوده معرفی کنید و سپس به فکر گسترش آن باشید. در پیش گرفتن استراتژی‌های مناسب برای توسعه‌ی در سطح جهانی بستگی به نوع کسب و کار شما دارد. همیشه به یاد داشته باشید که موفقیت در جهانی‌سازی کسب و کار به میزان تلاش شما بستگی دارد. جهانی‌سازی کسب و کار یک تصمیم و البته یک چالش بزرگ است. برای موفقیت در این زمینه باید زمان زیادی در نظر بگیرید و ارزیابی‌های دقیقی از وضعیت کسب و کار در سطح جهان انجام دهید.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
شنبه 4 آذر 1396
احمدرضا علی بخشی

کدام سیستم مدیریت محتوا را انتخاب کنیم؟

وبمسترها دوست دارند از بهترین CMS برای مدیریت سایت خود استفاده کنند. اما از بین CMS های موجود کدامیک بهتر است؟ سایت websitesetup مقایسه خوبی بین ۳ تا از CMS های برتر یعنی وردپرس، جوملا و دروپال انجام داده است که می توانید در زیر مشاهد کنید.
کارک اینفوگرافیک کدام سیستم مدیریت محتوا را انتخاب کنیم؟




نوع مطلب : اینفوگرافی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 3 آذر 1396
احمدرضا علی بخشی

مشاغل آزادکاری که درآمد بیشتری دارند

در دوران کنونی که بازار مشاغل آزاد داغ است و روز به‌ روز بر تعداد کارآفرینان افزوده می‌شود، خوب است که نگاهی به لیست مشاغل پرتقاضا و پردرآمد در عرصه‌ی آزادکاری بیندازید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قصد دارید شغل فعلی‌تان را ترک و کسب‌ و کاری برای خود راه‌‌اندازی کنید، علاوه بر توجه به مهارت‌ها و توانایی و امکاناتتان، لازم است نیاز فعلی جامعه را نیز مورد بررسی قرار دهید. در ادامه لیست مشاغلی آورده شده که در  سایت Freelancer (محل ارتباط آزادکاران و مشتریان) اعلام شده است. این مشاغل آزاد در سال‌های اخیر تقاضا و مخاطب بیشتری داشته‌اند و همچنین جزو مهارت‌هایی هستند که به سرعت رشد می‌کنند. لیست مشاغل در سال ۲۰۱۷ به شرح زیر است:

کارک مشاغل آزادکاری که درآمد بیشتری دارند

·         Adobe InDesign (خدمات صنعت صفحه‌آرایی و چاپ)

·   WooCommerce (افزونه تجارت الکترونیک برای وردپرس)

·   Angular.js (چارچوب جاوا اسکریپت برای ایجاد برنامه‌ی وب)

·   React.js (کتابخانه جاوا اسکریپت برای ایجاد رابط کاربری)

·   خدمات وب آمازون (سرویس‌های محاسباتی، تجارت الکترونیک، پرداخت و صدور صورت‌حساب)

·   برندسازی

·   طراحی سه‌بعدی

·   مدیریت وب‌سایت

·   کدنویسی  HTML5

جالب است بدانید یکی از مهم‌ترین مشاغلی که لیست ۲۰۱۷ را از ۲۰۱۶ متمایز کرده، «برندسازی» است که این موضوع نشان‌ از اهمیت بالای آن دارد. لیست ۲۰۱۶ به شرح زیر است:

·   Google AdWords (انتشار محتوای تبلیغاتی در سراسر جهان)

·   خدمات وب آمازون (سرویس‌های محاسباتی، تجارت الکترونیک، پرداخت و صدور صورت‌حساب)

·   راه‌اندازی و نصب وبلاگ

·   دستیار مجازی

·   عکاسی

·   ویرایشگر عکس

·   ویرایشگر ویدئو

·   طراحی مد

لیست‌های ارائه‌شده در بالا نشان می‌دهند که بیشتر مشاغل آزاد به سمت کسب‌ و کارهای آنلاین پیش رفته است و شما در هر حوزه‌ای که مشغول هستید، احتیاج به برند‌سازی، ایجاد صفحات مجازی، عکاسی حرفه‌ای از محصولات و ارائه‌ی خدمات و جذب مشتری از هر نقطه‌ی دنیا دارید. البته پیشنهاد می‌کنیم شغل اولیه‌ی خودتان را ترک نکنید و ابتدا کسب‌ و کار کوچکتان را راه‌اندازی کنید و به‌ صورت پاره‌وقت پیش ببرید تا درصورت موفق شدن، آن‌ را به‌ عنوان کار تمام وقت‌ برگزینید.


منبع: زومیت 





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 3 آذر 1396
احمدرضا علی بخشی
کارک عکس نوشته #60




نوع مطلب : عکس نوشته ها، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
چهارشنبه 1 آذر 1396
احمدرضا علی بخشی
کارک سخنرانی های تد #35 جو گبیا

جو گبیا یکی از بنیان گذاران Airbnb، تمام کمپانی اش را بر روی این اعتقاد که مردم می توانند به مقدار کافی به یکدیگر اعتماد داشته باشند که در خانه ی یکدیگر اقامت کنند، شرط می بندد. او چگونه بر انحراف ذهنیِ غریبه-خطر غلبه کرده است؟ با طراحی مناسب. اکنون با ۱۲۳ میلیون اقامت که همچنان اضافه می شوند، گبیا رویاهایش برای یک فرهنگ به اشتراک گذاری را بیان می کند. در این فرهنگ طراحی کمک می کند تا به جای جدایی و انزوا، جامعه پرورش یافته و ارتباط برقرار شود.




نوع مطلب : سخنرانی های TED، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
چهارشنبه 1 آذر 1396
احمدرضا علی بخشی